KUNDESERVICE
Her har vi samlet alle de oftest stilte spørsmålene rundt våre tjenester. I selvbetjeningsløsningen Min Bedrift finner du blant annet fakturaer, driftsstatus og mye mer.
Kundeforhold
Hjelp til faktura, abonnement, flytting, oppsigelse, endringer i navn og juridisk eier
Bredbånd
Hjelp til oppstart, oppsett av statisk IP, treghet i nettet, mobil backup, wifi-innstillinger, sikkerhet og brannmur
TV
Hjelp til sort skjerm, hakking, utilgjengelig portal, bestilling av tilleggspakker og veiledninger.
Telefoni
Hjelp til å finne priser, sette opp viderekobling, og holde styr på forbruk
Kundeforhold
Hjelp til faktura, abonnement, flytting, oppsigelse, endringer i navn og juridisk eier
Bredbånd
Hjelp til oppstart, oppsett av statisk IP, treghet i nettet, mobil backup, wifi-innstillinger, sikkerhet, brannmur
TV
Hjelp til sort skjerm, hakking, utilgjengelig portal, bestilling av tilleggspakker og veiledninger.
Telefoni
Hjelp til å finne priser, sette opp viderekobling, og holde styr på forbruk
Internet of Things
Finn hjelp til aktivering av sensorer, tilgang til dekningskart og svar på andre spørsmål. Husk at du enkelt kan se faktura og driftsstatus samt administrere brukere og tilganger på Min bedrift.
Altibox Bedrift-leverandører i hele landet
Sandefjord Bredbånd AS
Telefon: 33 41 69 50
Kontaktpersoner Sandefjord
Viken Fiber
Telefon: 21 45 45 00
Kontaktpersoner Viken Fiber
Bruse AS
Telefon: 320 78 070
E-post: post@bruse.no
Sjekk om bedriften din kan få Altibox
KLIKK HER ›Kundeservice nasjonal
Er du en nasjonal bedrift med flere lokalkontor, forhandler eller operatør, kan du kontakte Altibox Bedrift Nasjonal her.