Service Level Agreement - SLA
Dersom bedriften har behov for service utenfor åpningstid kan avtalen oppgraderes til Sølv eller Gull.
Har du Gull serviceavtale starter feilretting umiddelbart uansett når på døgnet feilen oppstår. For alle servicenivåer tilbyr vi feilmeldingstjeneste døgnet rundt.
Vi sørger for at bedriften får rask hjelp ved eventuelle feil.
- Anwar Farrag, Salgssjef Altibox Bedrift.
Våre servicenivå
Standard
Inkludert
Sølv
399,- per mnd
Gull
599,- per mnd
Kontakt din lokale Altibox-leverandør
Altibox har leverandører i hele landet som sikrer best mulig lokal oppfølging av din bedrift.
Østlandet
Vestlandet
Sørlandet
Nord-Norge
Midt-Norge
Østlandet
Vestlandet
Sørlandet
Nord-Norge
Midt-Norge
Flere spørsmål?
Vi følger opp – enten dere er en lokal bedrift, en nasjonal bedrift med flere lokalkontor, forhandler eller operatør.