Best på kundeservice i tv- og bredbåndsbransjen
Nok en gang har Altibox blitt kåret til årets beste kundeservice i både tv- og bredbåndsbransjen og det i Norges største undersøkelse av kundeservice.
— Disse prisene betyr mye for oss fordi tilbakemeldingene kommer direkte fra kundene. Vi er utrolig stolte av alle våre Altibox-partnere og er takknemlige for tilliten kundene viser oss hver dag. Slike priser inspirerer oss til å fortsatt jobbe hardt for å skape de beste kundeopplevelsene, sier direktør for privatmarkedet i Altibox, Shiraz Abid.
KSIndeks spør årlig 20 000 personer om deres erfaringer med kundeservice hos sine leverandører. De som blir spurt, blir bedt om å vurdere serviceinnstilling, ventetid, hjelp til løsning og mye mer.
Altibox er bransjevinner på kundeservice i begge bransjene vi er representerte, nemlig bredbåndsbransjen og tv og strømme-bransjen.
— En spesiell takk til de fantastiske kundeveilederne i Altibox-partnerskapet som alltid står klare til å hjelpe. Denne prisen er til dere. En slik dedikasjon og innsats skal man lete lenge etter, sier Shiraz Abid.
Topp tre i klassen for bredbånd var Telenor, Telia og Altibox.
– Om vinneren sier kundene at de er flinke til å forstå sakene fra kundens ståsted, de har en super serviceinnstilling og at de er knallflinke til å løse sakene for kundene, sa Josef Nalbant i Salesforce, som delte ut prisen for årets beste kundeservice i bredbåndsbransjen.
Les mer om Altibox TV her, og internett fra Altibox her.
Les mer om Altibox sine resultater i andre tester og undersøkelser.
Om undersøkelsen
KSIndeks er Norges største undersøkelse av kundeservice i bransjene bank, forsikring, telefoni, bredbånd, strøm, tv, reise og offentlige virksomheter. Det er ingen jury, men kundene til virksomhetene som selv gir tilbakemeldinger om sin opplevelse. CustomerTrends står bak undersøkelsen.