Hopp til hovedinnholdet

Bredbåndsbransjens beste kundeservice er kåret!

KSIndeks måler hvor fornøyd bedriftenes egne kunders er med kundeservicen de får. 40 000 personer har blitt spurt, og resultatet? Kunder med Altibox Fiberbredbånd er de mest fornøyde!

11. mai 2023

Norges største undersøkelse av kundeservice viser altså at Altibox har bredbåndsbransjens beste kundeservice. Det gjør oss enormt glade og takknemlige!

Nysgjerrig på Altibox sine resultater i andre tester og undersøkelser? Sjekk her.

Mye vil ha mer

KSIndeks spør årlig 40 000 personer om de har vært i kontakt med kundeservice hos sin leverandør de siste 14 dagene. De som svarer ja, får spørsmål om serviceinnstilling, ventetid, hjelp til løsning og mye mer.

Altibox var blant topp 3 i tre kategorier: tv, bredbånd og den gjeve overall-kåringen. I denne finner man selskaper som har utmerket seg spesielt mye, sammenlignet med konkurrentene. Helt til topps gikk vi altså hos bredbåndskundene.

'Dette er en pris som henger høyt, siden den måler noe av det som er aller viktigst for oss: at det er en god opplevelse å være kunde i Altibox-partnerskapet', sier administrerende direktør i Altibox, Tor Morten Osmundsen.

'Neste år skal vi gå helt til topps for tv-kundene også', legger han til.

Til gjengjeld gleder vi oss over at vårt søsterselskap Ice tok førsteplassen i mobilkategorien!

Tusen takk

'Jeg vil rette en stor takk til alle kundeveilederne i hele Altibox-partnerskapet, som virkelig brenner for å gi hver enkelt den absolutt beste hjelpen', avslutter Tor Morten.

Ja, for denne seieren deler vi med alle våre fantastiske partnere som sørger for at folk i hele Norge får hjelp med sine Altibox-produkter.

Les mer om Altibox TV her, og internett fra Altibox her.

KSI-Bredband-500px

Om undersøkelsen

KSIndeks er Norges største undersøkelse av kundeservice i bransjene bank, forsikring, telefoni, bredbånd, strøm, tv, reise og offentlige virksomheter. Det er ingen jury, men kundene til virksomhetene som selv gir tilbakemeldinger om sin opplevelse. CustomerTrends står bak undersøkelsen.